This post is also available in:
Επετειακή συναυλία με παλιούς και νέους μαθητές του Μουσικού Εργαστηρίου Σίφνου

This post is also available in:
Πριν 30 χρόνια ο Σύνδεσμος Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας ίδρυσε το Μουσικό Εργαστήρι Σίφνου, χάρη στο όραμα και την επιμονή της Σιφνιάς μουσικοπαιδαγωγού Φραγκίσκης Ψαχαροπούλου Καρόρη, που πίστευε ότι η μουσική δίνει χαρά όχι μόνο σε όσους την ερμηνεύουν, αλλά και σε εκείνους που μαθαίνουν να την απολαμβάνουν!
Φέτος τιμούμε αυτή την επέτειο με δυο θερινές συναυλίες που θα έκαναν τη Φραγκίσκη υπερήφανη!
